Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

Veriť influencerom?

Influencer je povolanie dnešnej doby. Je to človek, ktorý má na sociálnej sieti veľkú fanúšikovskú základňu, má množstvo lajkov, komentárov, reakcii a zhliadnutí. Influenceri môžu vzísť z rôznych oblastí ako napríklad make u part, modeling, natáčanie videí na youtube…Môže to však byť aj človek, ktorý nedokázal vôbec nič, len sa objavil v nejakej reality show. Slovo influence znamená v preklade ovplyvniť. Influenceri nesú tento titul pre ich veľký vplyv na rozhodovanie ľudí.

instragram

Tento ich vplyv využívajú rôzne firmy na to, aby influenceri propagovali ich produkty. Vedia, že klasická reklama je už u ľudí mimo ich záujmu. Ľudia majú pocit, že reklamy sú zavádzajúce, prehnané a radšej ich preskočia, prepnú, skrátka si ich nevšímajú. S príchodom influencerov dostala reklama nový rozmer. Človek, ktorého ľudia obdivujú a vzhliadajú k nemu zavesí na sieť fotku s určitým produktom. Fanúšikovia majú k nemu dôveru a pomyslia si, že ak ich idol využíva tento produkt, tak potom rozhodne nemôže byť zlý. Stačí už len zopár riadkov o tom, aký je produkt skvelý a ako ho dotyčný influencer používa na dennej báze a efektívna reklama je na svete.

tablet

Je to veľmi účinný spôsob reklamy, keďže produkt nepredstavujú anonymní herci v reklamných spotoch ale osoba, ku ktorej si fanúšikovia vybudovali dôveru a považujú ho za priateľa, ktorý by im neodporučil niečo nekvalitné. Treba si však uvedomiť jednu vec. Influenceri žijú z reklamy. Je to ich hlavný príjem. Skúste si len predstaviť, že by naozaj používali všetky tie produkty, ktoré propagujú. Museli by v kúpeľni stráviť minimálne dve hodiny denne. Je až neuveriteľné ako ľudia slepo nasledujú týchto ľudí a sú ochotní kúpiť si produkt, ktorý vidia u nich na profile. Kto by to bol povedal, že raz budeme podporovať ľudí, ktorí nám podstrkujú reklamu, keď doteraz sme ňou tak opovrhovali?

Veriť influencerom?
4.7 (93.33%)3