Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

John Hancock pridáva sledovanie kondície do všetkých služieb

John Hancock bude teraz predávať iba "interaktívne" pravidlá, ktoré zhromažďujú zdravotné údaje prostredníctvom nositeľných zariadení, ako napríklad smartwatch. Kritici však uviedli, že oznámenie bolo "strašidelné" a "dystopické".
Poistná značka Vitality – medzinárodný partner spoločnosti John Hancock – propagovala myšlienku "interaktívneho" zdravotného a životného poistenia ponukou zľavnených zariadení, ako napríklad Apple Watch v súvislosti s jej politikami.

hodinky

John Hancock začal svoju prvú interaktívnu politiku v roku 2015 a teraz bude uplatňovať model vo všetkých svojich politikách.
Zariadenia na sledovanie aktivity, ako napríklad Apple Watch a Fitbit, dokážu zaznamenať, koľko cvičenia niekto robí, a môže byť použitý na zaznamenávanie možností stravovania.

Avšak advokáti v oblasti ochrany súkromia varovali, že poisťovatelia by mohli používať údaje na sledovanie zákazníkov, ktorí nedodržiavajú ciele.
"Samozrejme, že americký dystopický dozorný štát spojí poistenie s tlmením tukov." Vitajte v pekle, "povedal Matt Stoller, kolega na Open Markets Institute.
Poisťovňa však tvrdí, že je prísne regulovaná a musí byť schopná odôvodniť zvyšovanie sadzieb alebo zmenu politiky.

John Hancock uviedol, že zákazníci nebudú musieť prihlásiť svoje aktivity na pokrytie nárokov na krytie – ale ak by sa tak rozhodli, nevyužili by zľavy.
Spoločnosť informovala agentúru Reuters, že je príliš skoro na to, aby uviedla, či platia menej nárokov z dôvodu programu Vitality.
Podľa údajov, ktoré doteraz zhromaždili, sa však domnievali, že poistenci Vitality žili o 13 až 21 rokov dlhšie ako zvyšok poistenej populácie.

běh

Spoločnosť je pomenovaná po významnej osobe Johnovi Hancockovi. John Hancock bol americký obchodník, štátnik a prominentný patriot americkej revolúcie. Bol predsedom druhého kontinentálneho kongresu a bol prvým a tretím guvernérom spoločenstva Massachusetts.

John Hancock pridáva sledovanie kondície do všetkých služieb
4.3 (86.67%)3