Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

Diéta alebo zmena životného štýlu?

Skoro každá žena, ale aj mnoho mužov už v živote siahli po knihách, článkoch, ktoré ponúkali zaručený recept na krásnu, štíhlu postavu, ktorá bude v plavkách priťahovať (v dobrom) pohľady okoloidúcich. Po niekoľkotýždňovom (často aj niekoľkomesačnom) boji, odriekaní a študovaní danej metódy „ako na to“ príde väčšinou sklamanie. Alebo ak neprišlo hneď a vy ste naozaj schudli, prišlo po krátkom čase, keď sa Vaša postava, ale aj životný štýl dostali do starých koľají.

Vtedy príde otázka: Čo som znova urobil zle?

Odpoveď je jednoduchá. Stačilo vám byť štíhla/y. To ale nestačí! Musíte chcieť byť zdravá/ý.

dívka


Pri chudnutí väčšinou siahneme po nejakej drastickej zmene jedálnička. V lepšom prípade sa nám podarí schudnúť, ale hneď ako vidíme výsledky, upustíme od nášho snaženia. Veď už sa znova zmestím do sukne, tak si môžem dať k filmu jedny chipsy. A presne toto je tá chyba! Chudnite s rozumom!


Musíte na to ísť radšej pomaly a postupne meniť stravovacie návyky, aby si telo zvyklo na zmenu, prijalo ju a po nejakom čase (je to u každého samozrejme individuálne) vám ani nenapadne si otvoriť večer pri filme chipsy, dáte si napríklad uhorkovú vodu. Existuje veľa spôsobov stravovania. Niektoré sú lepšie, niektoré horšie. Treba si to trochu naštudovať, určiť zopár zásad, ktoré budete dodržiavať a postupne nabaľovať ďalšie. Keď k tomu pridáte ešte šport (znova sa nesmiete do ničoho nútiť, treba si nájsť taký, na ktorý sa budete tešiť), tak sa určite začnete cítiť lepšie a prejaví sa to aj na vašej postave.

zelenina


Jediná nevýhoda je, že to nebude trvať dva týždne (ako rýchla „úprava“ postavy pred dovolenkou). Pripravte si poriadnu dávku trpezlivosti. Vyberte šport, ktorý vás bude baviť. Nájdite zdraví spôsob stravovania, ktorý vám je aspoň trochu blízky.
Najdôležitejšie je, aby ste sa do ničoho nenútili, pretože napokon vôľa zlyhá. Musíte sa presvedčiť, že to ako to robíte, je presne to, čo chcete. 

Diéta alebo zmena životného štýlu?
5 (100%)3